جمعه 28 اردیبهشت 1403
۵ نکته مهم برای ساخت Battle Deck عالی
جاي تبليغات شما
جاي تبليغات شما
تبلیغات

پنل کاربري
آمار سايت
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 4,084
  • بازديد ديروز : 274
  • بازديد کل : 8,471,465
منو اصلی

دانلود آخرین نسخه بازی

تبلیغات
مدل لباس مجلسی
مدل لباس مجلسی
چت روم دانلود رایگان قالب و افزونه وردپرس بک لینک چیست
فروش تبلیغات متنی فالو
۵ نکته مهم برای ساخت Battle Deck عالی
  • تعداد بازديد : 1097
  • ۵ نکته مهم برای ساخت Battle Deck عالی

    تاکنون دست کم ۲۳ کارت نیرو و ۹ کارت اسپل در کلش رویال وجود دارند که می توان در نبردها از آن ها استفاده نمود. امّا فراموش نکنید که شما برای هر نبرد تنها ۸ کارت از این تعداد کارت موجود را می توانید در Battle Deck خود قرار دهید و در نبردتان از آن استفاده کنید. پس با این محدودیت انتخاب کارت های مناسب برای نبرد بسیار مهم می شود.در این تایپیک قصد داریم به نکاتی اشاره کنیم که در انتخاب کارت های مناسب Battle Deck به شما کمک خواهند کرد.

    ترفند ساخت عرصه نبرد کلش رویال

    ۱- انتخاب کارت هایی که مکمل یکدیگر باشند

    دیدن ریپلای های بازیکنان لول بالا و ترکیب کارت هایی که در نبردهایشان به صورت متداول از آن ها استفاده می کنند دید بسیار خوبی به شما خواهد داد. در انتخاب کارت ها سعی نمایید کارت های انتخابی مکمل یکدیگر باشند. ممکن است در ابتدای کار و لول های پایین به کارگیری این استراتژی خیلی امکان پذیر نباشد امّا از Arena4 به بعد که تعداد کارت ها بالا می رود و حق انتخابتان برای تشکیل Battle Deck زیاد می شود لازم هست حداقل دو  تا سه کارت از کارت های انتخاب شده به نوعی سازگاری بینشان موجود باشد تا نبرد موفقی را شکل دهند.

    ۲- نادر بودن کارت اهمیت آنچنانی ندارد

    در کلش رویال با طی کردن عادی بازی و بدون خرید جم هم پس از مدتی تمام ۴۲ کارت موجود در بازی آزادسازی می شوند. از استفاده از common card ها یا همان کارت های آبی که نه چندان قوی هستند هراس نداشته باشید. نکته ای که اهمیت دارد انتخاب ترکیب مناسب از کارت هایی می باشد که تا به اینجای کار موفق به آزادسازی آن شده اید. به نوعی تنها دلیل وجود rare card یا همان کارت های نادر بحث درآمدزایی از فروش جم می باشد.

    ۳- به کارگیری ارتش اسکلت ها

    وجود کارت ارتش اسکلت ها به نوعی یک باید برای یک Battle Deck می باشد. آن ها می توانند نیروهای با Htipoint بالا که به عنوان نیروهای سپر حریف می باشند را متوقف کنند، همچنین خسارات جانبی به برج ها وارد می کنند و هم چنین نکته دیگر اینکه هزینه ای بیش از ۴ الکسیر ندارند. اگر کارت ارتش اسکلت ها را هنوز در اختیار ندارید می توانید از کارت اسکلت ها استفاده نمایید.

    ۴- بالا بردن سطح نیروها

    اگرچه ممکن است بدیهی به نظر برسد، امّا نیاز هست سطح کارت هایتان را ارتقاء دهید. به صورت روزانه shop را چک کنید! اگر نمی توانید کارت نیروی خود را بیابید، آن را با دیگری جایگزین نمایید. بهتر است تا تمام کارت ها را به طور نسبی به یک میزان ارتقاء دهید، برای مثال اگر میانگین کارت هایتان سطح ۵ تا ۶ هست، نگه داشتن کارتی در لول ۲ منطقی به نظر نمی رسد.

    ۵- هزینه ی الکسیر لازم  را مد نظر داشته باشید

    شما می توانید بهترین کارت های حماسی(Epic card) را در عرشه ی نبرد(Battle Deck) خود داشته باشید، امّا توجه داشته باشید که هزینه ی الکسیر بیشتر این کارت ها بیش از ۴ الکسیر می باشد و لازم هست تا هزینه ی الکسیری که باید برای استقرار نیروها بپردازید را مد نظر داشته باشید تا کارت هایی را انتخاب نمایید که قابلیت استفاده از آن ها در زمان مناسب در نبرد برایتان فراهم باشد. در زیر مثال هایی از متوسط هزینه الکسیر برای چند آرنا آورده شده:

    کمپ آموزشی: ۲٫۸ تا ۳٫۰

    گوبلین استادیوم: ۳٫۰ تا ۳٫۵ الکسیر

    بون پیت: ۳٫۵ تا ۳٫۸ الکسیر

    بربرین بول: ۳٫۹ تا ۴٫۱ الکسیر

    و …

    مدل لباس
    محل تبلیغات شما
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پيشنهادات و انتقادات خود را با ما در جريان بگزاريد.

  • کد امنیتی رفرش